Ennakkotehtävä: Matkailun sähköinen liiketoiminta erikoistumisopinnot 5 op
1. Hae verkosta 3 erinomaisuutta ja edelläkävijyyttä edustavaa ja esittävää esimerkkiä matkailun b to c kaupasta ja vastaa kysymyksiin
- kenelle ja mitä myydään? (kohderyhmä ja tuotteet)
- missä kanavassa myydään?
- miksi verkkokauppa edustaa erinomaisuutta ja edelläkävijyyttä
2. Esitä 2 esimerkkiä matkailun-, elämystuotannon tai vapaa-ajan verkkokaupasta, jotka pystyvät tarjoamaan esimerkillistä sekä vaihtoehtoista asiakaspalvelua verkkokaupassaan kohderyhmälähtöisesti. Mikäli sinulla on omia kokemuksia ota ne mukaan!
p.s. Jälleen... vältä perinteisiä, kuten palaute- tai yhteydenottolomaketta. Etsi jotain aivan uutta!
Lähde: Helsingin Sanomat |
3. Kirjoita vähintään 4 tärkeintä asiaa, mitä tarvitset oman organisaatiosi verkkokaupan menestymiseen.
Kirjoita ennakkotehtävistä blogiisi ja nimeä blogi seuraavasti:
Matkailun sähköinen liiketoiminta 2013- ennakkotehtävä.
Mikäli sinulla on kysyttävää tai tarvitset tarkennuksia tehtävään otathan yhteyttä Kirsiin, kirsi.mikkola(at)liiketoiminta.info tai gsm 040 555 1019.
Jokaisen esityksen sisältöjä käsitellään lähipäivinä 26-27.3.2013.
See You!
-Kirsi-
Ryhmä: Riina, Helena, Meea ja Laura
VastaaPoistahttp://www.madametussauds.com/london/
http://www.lomarengas.fi/
http://www.santaslapland.com/deals/
https://palvelut.hoplop.fi/web/hoplop/etusivu.do
http://www.sealifeshop.fi/tmp_sealife_v2_site_0.asp?sua=2&lang=1&s=215